Παλιός σιδηροδρομικός σταθμός Πελοποννήσου

Ένα κτίριο που θα έκανε περήφανο οποιοδήποτε άλλο κράτος στον κόσμο πλην, φευ, της Ελλάδας και των κυβερνώντων της. Οικοδομήθηκε ανάμεσα στο 1884 και 1889 από ομάδα Γάλλων μηχανικών που κάλεσε ο Χ. Τρικούπης, σε σχέδια του Alfred Rondel και υπεύθυνο κατασκευής τον Abel Gotteland. Την τελική του μορφή πήρε ωστόσο ανάμεσα στα 1912 και 1913. Αποτελεί μείξη χαρακτηριστικών του νεοκλασσικισμού και της Art Nouveau. Εγκαινιάστηκε στις 30 Ιουνίου του 1884 και σταμάτησε να λειτουργεί στις 8 Αυγούστου του 2005. Οι ιδιόρρυθμες καμπυλωτές στέγες των κτιρίων, η κεντρική είσοδος, τα στέγαστρα και το υπόλοιπο πλήθος των μεταλλικών στοιχείων, παραπέμπουν σε μια σειρά αντίστοιχων σταθμών του εξωτερικού εκείνης της εποχής, όπως της Κωνσταντινούπολης (1888-1890), της Μόσχας (1899-1900), της Τουλούζης (1903-1905), της Βάρνας (1908), κ.ά.